- Love me again.

2013-10-13 @ 23:43:00
Is that what demons do?
They rule the worst in me
destroy everything.
 
 
Tunga dagar och långa nätter. Falska förhoppningar och några sekunder kärlek mellan varven. Hur kan man efter så lång tid fortsätta hoppas på något man är 99% säker på aldrig kommer hända? 
 
Varje dag är ett spel, jag är numera bara en fasad som vandrar runt och försöker fejka ett och annat leende. Önskar av hela mitt hjärta att jag kunnat få känna sann och äkta glädje igen, eller bara få känna något på riktigt. Jag är inte arg, glad eller ledsen längre, jag bara finns och kämpar mot ett och annat hjärnspöke. 
 
Trött på att vakna upp själv, eller ännu värre på rätt sida i fel säng bredvid den där personen som betyder så förbannat mycket för mig.  Den sidan av sängen där allt är perfekt innan du somnar och vaknar upp med en känsla av att man bara är ivägen.
Jag hade kunnat ta en kula för den personen och får ständigt höra "jag finns i vått och torrt för dig med.", det gör du inte hjärtat. Falska ord som en gång i tiden var sanna. Jag saknar min vän, var försvann du? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback