What the hell is a life worth living if it's not on the edge

2013-05-28 @ 02:00:18
If I got one life to live, i'mma party til i'm death
What the hell is a life worth living if it's not on the edge
 

Hade jag för några år sen visst att jag skulle få reda på det jag fått höra de senaste dagarna hade jag fått panik och gjort allt och lite till. Nu visste jag inte det. Paniken kom i alla fall dock i kombination med ett lugn jag inte har någon aning om var det kommer ifrån. Jag brutit ihop totalt samtidigt som jag på något sätt rest mig upp och sträckt på mig, jag ska klara detta!
 
Haft en helt fantastisk helg med jobb och fina vänner! Gårdagen spenderades på resturang och 3-rättersmiddag med fina Scarlett efter att hon kommit och väckt mig och gjort frukost, hon är underbar på alla sätt och vis! Kärlek <3 Min älskade bror hann jag också träffa en stund, jag har saknat honom så sjukt mycket och att åka hem därifrån sved ordentligt i hjärtat med hinner förhoppningsvis träffa honom en stund innan han åker igen.  Bilderna får tala för sig själv, sov gott! 
 
     
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback