She passes by, with or without her beautiful smile.

2013-05-17 @ 03:46:00
 
Tredje världskriget har brutit ut inom mig, hjärnan och hjärtat som krigar mot varandra. 
Ge upp skriker hjärnan och hjärtat skriker fortsätt kämpa. Jag är glad ena sekunden och ledsen andra, det är så mycket just nu att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Hade velat ta en semester från allt som har med livet och känslor att göra, stänga av allt ett tag och komma tillbaka starkare än någonsin när alla pusselbitar i mitt liv hamnat på rätt plats igen. Just nu är dom utspridda överallt och ingenstans.
Tryggheten i livet saknas nu. En person att lita på till hundra procent som finns där i vått och torrt med en öppen famn fylld av trygghet, kärlek och värme. Vågade för ett litet tag öppna upp mig, kasta mig ut från ett stup, hoppades på att vinna och fick full tillit för en människa. Jag vann för stunden men flygturen tog slut och det fanns ingen som fångade mig vid stupet när det väl behövdes,, ännu en krasch.
Falling out of love is hard
Falling for betrayal is worse
 
Mitt i denna kaosen ser jag framåt i alla fall. Jag har fina människor runt mig, sommaren närmar sig med stormsteg och är nöjd med saker och ting jag har kämpat för att få. Spenderade årets första dag på stranden idag och kände mig för första gången på väldigt länge bekväm med att visa mig i bikini. Har inte fått min drömkropp ännu men det skiter jag i för jag strävar efter ett långsiktigt resultat och inte enbart en "beach-13" kropp. Jag på rätt väg och stolt över det jag lyckats med! Att dessutom börja morgonen med en promenad och kaffe tillsammans med en fin tjej som man inget annat kan må bra av fick hela dagen att bli bra. Oroa er inte, starka och glada jag kommer komma tillbaka asap. 
Only know you've been high when you're feeling low.
Puss.
 
Dagens insta-pics. 
   
 

Kommentarer
Postat av: scarlett

Du är en förebild bruden! Fina vän.

2013-05-17 @ 04:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback