Fucka ur.

2013-05-13 @ 18:12:00
I just wanna throw my phone away
Find out who is really there for me
'Cause you ripped me off, your love was cheap

 
Det är inte ofta jag är ledsen, idag är jag det. Riktigt jävla ledsen och besviken. Minns inte sist jag kände mig såhär, kaos. Bäddat ner mig med datorn och det enda jag vill är sova bort hela jävla dagen, sällskap och choklad är det enda som hade fått mig på bättre humör just nu. 
 Jag är trött på att vara en jävla leksak, som jag skrev häromdagen är jag en människa fylld med känslor precis som alla andra.
 
 

Vakna med ett leende på läpparna och kickstartade dagen och hade en sjukt bra förmiddag i alla fall! 
 

Kommentarer
Postat av: Rickard

Det klär inte en söt tjej att vara ledsen, finns alltid något man kan göra för att komma på bättre tankar :)

2013-05-15 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback