Be yourself; everyone else is already taken.

2013-05-21 @ 03:54:00
Tidigt i livet fick jag lära mig att aldrig ta någon eller något för givet, oavsett hur mycket man vill ha vissa männsikor vid sin sida hela livet kan dom försvinna när du minst anar det och en del chanser kommer aldrig komma tillbaka. Det har gjort mig till en person som lever livet väldigt mycket i nuet och försöker gå gott jag kan med allt. Den senaste tiden har jag sakta men säkert vågat visa mer och mer vem jag faktiskt är, fasaden trillar mer och mer. Varför vara någon annan när man kan vara sig själv? Det är bara man själv som förlorar på det! 
Just nu har jag helt fantastiska männsikor i mitt liv och några har kommit in i mitt liv nyligen och andra har funnit där hela tiden. Känslan av att ha människor runt om en som gör en glad även när det är som mörkast är underbart.
Ta vara på livet, det är det enda och finaste du har!  
puss <3
 
 
 Btw, hösten kom tidigt i år.. eller så var det bara spontaniteten som flöda ikväll?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback