Outside the box.

2013-03-21 @ 06:48:00
 
Jag har alltid varit en människa som tänkt "utanför boxen" men oftast inte vågat ta steget och göra precis vad jag vill pga. rädslan för vad andra ska tycka om mig. Att sakta men säkert våga ta steget och genomföra det man vill är en otroligt stor frihetskänsla. 
Det kan handla om vad som helst, allt från att gå utanför ytterdörren osminkad, lyfta lite extra tungt på gymmet eller våga säga exakt vad man tycker. Försöker att utmana mig själv så mycket det går för att ta mig dit jag vill och bli den människan jag strävar efter att vara. 
 
Tummen upp fast att allt är upp & ner just nu. Jag kommer fortsätta att kämpa, jag ska ta mig ur detta och kommer stå som vinnare i slutet!
 Dags att vakna till liv efter noll timmars sömn och V's enorma kämpande med att plocka ut mitt löshår. Mot jobbet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback