Some persons make promises for the pleasure of breaking them.

2013-07-12 @ 07:16:00
 När löfte blir lögner & natten blir till dag. 
Saker och ting börjar sakta men säkert gå åt rätt håll men det är en tuff väg att gå. Fruktansvärt trött på att gång på gång bli sårad och tagen förgivet, det känns mer än vad jag någonsin kommer erkänna. Världen är full av människor som sätter kniven i ryggen på en så fort man vänder ryggen samtidigt som man själva ska finnas där i vått och torrt när det gäller dom utan att få något tillbaka. Vänner som försvinner då de hittat andra för att sedan komma tillbaka när det passar är klassikern, jag är för fan inget andrahandsval som passar när det duger!  Kom in i mitt liv eller gå ut,  stå inte i dörren och blockera vägen för mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback