Fuck it!

2013-02-13 @ 03:07:47
3.03 och fingrarna dansar över tangenterna.
Hur mycket jag än skriver känns det inte som jag kommer någonstans, stressad och känner mig som ett stort jävla frågetecken, jag visste att detta skulle bli ett svårt ämne om att skriva men inte såhär svårt. Projektarbetet ska vara inlämnat på fredag.
"Fredagen v.7 innan lovet ska projektarbetet vara klart", den meningen man för några månader sen hånlog åt och tyckte man hade allt tid i världen på sig. Fuck it säger jag nu, det där med att vara ute i sista minuten är inget ovanligt för mig och sömnlösa nätter är mer en regel än undantag sista veckan/dagen innan något ska lämnas in. 
Just nu säger jag bara en sak:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback