Ville va hög på livet, men gjorde självmål.

2013-08-05 @ 00:44:40
När det känns som att inget spelar någon roll längre och allt är en enda kaos. Jag önskar jag kunde stänga av alla känslor och börja om från början. Fasaden börjar falla och jag orkar inte längre hålla uppe mig själv utan faller handlöst mot marken sakta men säkert. Det går inte att låtsas som att allt är bra längre, för det är det inte. 
 
Att gång på gång bli stampad på och sårad börjar ta ordentligt på mig. Folk dömmer utan att veta och leker med en som om man vore en docka utan känslor. Jag är för fan en människa, jag har ett hjärta & känslor som jag vill fylla med glädje och inte all annan skit. Oavsett vad kommer jag resa mig upp någon gång. Det sägs att allt blir bättre med tiden, det återstår att se. 
 
Fall seven times, stand up eight. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback