Never give up.

2013-08-22 @ 02:49:00
Smile through the hard times, even though it doesn't seem to get any better, cause a smile is the first step to fixing things. "
 
Jag kommer aldrig sluta hoppas och kommer definitivt aldrig sluta kämpa. Vissa dagar är tyngre än andra men det finns en mening med allt. I skrivande stund skriker min kropp "dra åt helvete". Det gör så sinnesjukt ont att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen och värken vägrar ge med sig just nu..
 
Stunder som denna saknar jag att ha någon vid min sida som pushar mig lite extra och ger en det där lilla leendet på läpparna.. Istället för att gräva ner mig fortsätter jag kämpa & hånflinar åt min kropp.
Jag tänker vinna denna fighten! 
:)

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback