Tisdag och om några timmar bär det av till Göteborg.

2013-04-23 @ 14:40:00
Sinnesjukt trött och stressad så känner för att slå bordet i huvudet och se om det funkar haha. Kaffe, kaffe, kaffe!  Nästan packat klart, bara allt som behövs innan jag sticker som ska ner och sen återstår det att se om jag kan stänga väskan. Fortfarandra saker som ska fixas med det får vi ta på vägen eller när vi kommer fram till Götet. 
 
Igår startade jag dagen hemma hos Alex, red ut en runda och fick med andra ord en perfekt start på dagen. Efter det blev det Hbg, fixa ögonfransarna och massa annat smått och gott. Promenad, gossip och mys med Ellie på kvällen vilket även resulterade i att två par färgglada heels fick följa med mig hem, materiell lycka! :D Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med, puss. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack finis! Haha, klart! Har du fixat ditt kort så att du kan pallra dig hit än??!! ;) Puss

2013-05-01 @ 08:38:04
URL: http://inifranochut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback