Adele, te och choklad

2012-09-30 @ 00:47:47
When I lay with you
I could stay there
Close my eyes
Feel you here forever
You and me together
Nothing is better
Set fire to the rain - Adele

 
Adele, te och choklad, en filt över axlarna och regnets minimala smattrande mot fönsterbläcket. 
Lördagkväll, jag ligger hemma och har dessutom spenderat hela dagen all by myself. Minns inte sist det hände. Skönt samtidigt som det är drygt och tråkig, dock välbehövligt. 
Igår hade jag egentligen jobb(modevisning) nere i Malmö men med en kropp som skrek nej bestämde jag mig för att lyssna på den och välja att ha en lugn helg. Känns som jag tog helt rätt beslut.
Shoppingsugen och lite lätt(läs:mycket) sällskapssjuk tänker jag krypa ner i sängen, sov gott <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback