I don't laugh and I don't cry.

2012-10-29 @ 00:46:25
No more tears, my heart is dry
I don't laugh and I don't cry
I don't think about you all the time
But when I do - I wonder why

 
Det är ganska lustigt hur man tillslut slutar bry som allt allt, man skrattar inte och man gråter inte. Man bara är. 
Att man fortfarande känner så efter så lång tid är hemskt jobbigt, jag vill bara få bort de där sista tankarna och få må bra igen. Värmande ord och kärlek ena dagen och sen tyst några veckor och kanske till och med månader innan man är miss perfect igen. Jag är inte Ms. Perfect längre, känner inte igen mig själv. Det kommer bli bra igen, jag ska bara börja leva det livet jag en gång levde. Ta hand om det livet jag faktiskt har och inte slänga bort det som jag gör nu. För att tala 110% sanning mår jag inte alls bra och kämpar för att klara av vardagen. Det har varit så ett tag nu men jag ska hitta tillbaka till mig själv, så är det bara! Sålänge kämpar jag på, ett steg framåt två bakåt tills jag når fram igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback