Man måste tänka klart va positiv, förverkliga sig själv och sitt liv.

2012-11-19 @ 22:16:27
Dags att ge mig själv en liten applåd som tog tag i det där med att faktiskt köpa gymkort och inte glida in på ett bananskal längre. Fitness24seven blev det som jag sagt så många gånger innan, nu ska det bara börja användas med. Redan imorgon har jag en träningsdejt med en vän jag inte träffat på ett tag, ska bli kul! Jag är faktiskt motiverad till det där med att träna för första gången på ett bra tag, beror till stor del på att jag är relativt nöjd med min kropp som den är nu och ser träningen som ett plus i kanten då det alltid går att förbättra saker samt att jag vet att jag mår bättre när jag tränar, både psykiskt och fysiskt. 
 
 
Just nu sitter jag och pluggar, dricker te och lyssnar på musik och börjar sakta men säkert ta tag i andra viktiga saker jag puttat undan den senaste tiden. Just då kändes det rätt att skita i allt, just nu ångrar jag det men bara att säga "gör om och gör rätt" till sig själv och kämpa på. Alltid lika skönt att avsluta ett arbete och skicka iväg det. Man måste tänka klart va positiv, förverkliga sig själv och sitt liv. Alla förtjänar en andra chans, idag gav jag mig själv en andra chans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback