Härligt! :)

2012-06-30 @ 18:19:19
Gårdagen blev en väldigt lång dag så att skriva här när jag kom hem fanns det ingen ork till. Åkte upp till Göteborg vid 5.20 på morgonen och kom hem ganska exakt 12h senare, in i duschen och en liten mini vila innan jag mötte upp Lina och hade en mysig kväll i Hbg trots massa regn och lite åska.
 
Allt uppe i Göteborg var verkligen superbra och väldigt givande. Satte mig på tåget hem och har ännu en gång konstaterat vad jag vill hålla på med efter skolan och vad jag ska läsa vidare till. Alltid intressant att få jobba med människor man i princip drömt om att få jobba ihop med en dag och igår stod jag där och hade en grym dag i tillsammans med en person jag verkligen ser upp till. Underbar dag helt enkelt.
 
 
 
När jag kom hem sådär vid 00.30 och ögonen gick i kors av trötthet var tanken glass och en film i sängen, somnade efter 10 min haha! Dags för mig att klä på mig och gå till tåget nu. Klackarna ska sättas i taket i Båstad ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback