Från mitt till ditt.

2012-06-25 @ 23:58:47
Tuff dag som äntligen börjat lida mot sitt slut. Skriva under kvittot, plötsligt inte äga sitt hjärta längre och inse att det verkigen inte är min längre kändes ordentligt i hjärtat. Att dessutom gå genom hela Halmstad, känna hur regnet blötte ner hela mig och kämpa mot tårarna var inte speciellt kul. bet ihop och höll masken tills jag kom hem och la kopian på bordet, då brast allt. Verkligheten kom ifatt mig och vjust nu känner jag mig bara tom samtidigt som jag är oehört glad att hon hamna där hon är, underbart ställe där hon får massa kärlek precis som hon förtjänar.
Just nu sitter jag hemma hos P och kollar på en film, dricker te och bara är. Skönt med vänner man bara kan vara tyst hos och ändå bli förstådd. Som sagt en känsloladdad dag men innerst inne är jag glad över att allt är som det är. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback