Balkonghäng.

2012-07-23 @ 21:34:42
Solnedgång, kaffe och skrivande.
Helt okej kväll på min balkong om jag får säga det själv. Har bara tagit det extremt lugnt idag, solat en timme och börjat packa upp resväskorna. Dags att boka tvättid efter att ha varit på resande fot i närmare 3 veckor. 12 dagar spederades nere i Falsterbo, galna dagar, hel del jobb och sjukt mycket skratt och festande. Så det ska vara med andra ord. Varit i ystad nästan en vecka med, åkte hem om en dag under veckan och passade på att lämna en väska osv.
Halmstad, Malmö och Göteborg har jag också varit i. Alltså har jag rest runt en del i södra sverige dessa veckorna och träffat massor utav vänner, nya som gamla. :)
 
 
Här spenderar jag kvällen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback