Vissa dagar är bara som de är..

2012-01-30 @ 23:00:35
Ni vet de dagarna man hinner med massor men ändå ingenting alls? Detta har varit en sån dag! Hunnit med en plåtning, massa plugg, städat och joggat en runda. Dvs nästan ingenting men ändå en del. Legat i sängen halva jävla dagen för mår så sjukt illa av medicinen inu. Inte okej!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om plåtningen, haft en pain in the ass dag och ställa sig framför en kamera när man är sjukt missnöjd med allt är kanske inte det smartaste då man blir missnöjd över sig själv då, men Mathilda är duktig bakom kameran så blir säkert någon bra bild.

Dagens fotografering var till Mathildas portfolio och även en kul sak då det var exakt ett år sedan hon fotograferade mig för första gången idag. Glad att jag ställde upp idag fast jag tvekade ett tag men alltid kul att stå framför hennes kamera, lite väl bekväma med varandra nu så risken är nog fan att folk tror vi är efterblivna när dom ser oss plåta mitt i city osv ;)

Nu ikväll har jag mest tagit det lugnt och som sagt pluggat, skrivit en lång argumenterande text om att vara i ett förhållande, singel eller sambo. Mer om det sen för det är ett ämne jag har en hel del åsikter om, på gott och ont. Glädje och saknad typ. Nu ska jag dricka upp mitt te, kolla klart på filmen och sova. Imorgon blir det skolan och efter det direkt till Lund och prova kläder som kom hem från Milano igår, Visningen närmar sig med stormsteg nu :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback