Snooooze....

2012-02-29 @ 03:21:00
Känslan av att ligga i sängen och stirra i taket och inse att ännu en natt med för få timmars sömn är här känns sådär bra. Har fått svårt för att sova själv igen. Lyckades iofs bara sova några få minuter inatt trots att vi var tre stycken under samma tak. Berodde mest troligt på att jag slogs av en värk och kramp i hela kroppen men främst i ryggen som inte var av denna världen. Två snarkande personer runt om en är inte heller så kul men någonstans innerst inne ganska charmigt med tanke på hur hårt dom troligtvis sov.

Tänt lite ljus nu och satt igång Gossip girl. Ibland måste man mysa till det lite :) Hoppas jag inte bränner ner lägenheten om jag somnar.. Återstår att se, man måste chansa ibland. Bara värmeljus så bör inte vara någon fara.

Klockan ringer om några timmar och då bär det av mot skolan och sedan körskolan. Massa pluggande med andra ord. Hoppas på att jag inte ska ha fullt lika ont när jag vaknar så jag kan träna lite intensivare efter allt plugg. Dags för beach 2012. puss

Känns som att mitt försök att peppa mig själv på morgonen kommer gå sådär bra när alarmet går igång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback