Göteborg Horse Show 2012

2012-02-26 @ 15:48:00
Uppe om på hotellet och packar. Inne på arenan (scandinavium) pågår just nu Rolex FEI world cup i hoppning, spännande! Ska snart gå in och kolla lite. Har inte haft tid och lust att sätta mig vid datorn dessa dagarna mer än nödvänlig och näten är överbelastade här så har inte blivit något bloggande från iphonen heller.


Har i alla fall haft några bra dagar och alltid kul att stå på mässor och träffa massa nytt folk. Man kommer alltid hem med någon bra kontakt och vän. Känns som att det varit bra interesse ang. underlagen med. Börjar komma in lite i det nu igen, inte okej att man glömmer saker så snabbt när man inte håller på med detr regelbundet. Som sagt varit en bra helg med allt från party, shopping till försäljning. Detta har helt enkelt varit några riktigt bra dagar :) Nu ska jag packa ihop det sista innan jag går ner och kollar på tävlingarna och efter det är det dags att checka ut och plocka ihop montern. Kommer bli en sen kväll!

Såhär såg det ut när vi var kom hit i onsdags. Efter några timmars jobb var montern mer eller mindre redo inför Euro horse och göteborg horse show. Lite fix för att förbättra det under mässan så allt blev tip top.




Fredag under pågående mässa, tur man vet om att T fottar en :p





Torsdagen och världens sämsta bilder, sorry!
+7 grader, strålande sol och vindstilla så en del av lunchen spenderades ute!




Lördagens sköna outfit. Min kropp älskade mig när jag bytade ut heelsen mot easytone!
Köpte skärpet här uppe med, stilrent med en twist.




Tyvärr tråkiga bilder då jag lämnade kameran hemma. Kommer fler med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback