Fjolla?

2011-09-26 @ 10:47:10
Gillar att jag i vanliga fall inte så jävla gnällig men imorse gnällde jag isönder med allt! Lyckades i alla fall få mamma till att fixa kaffe osv till mig. Helt okej? ;) Just nu ligger jag i soffan och kan väl helt ärligt säga att jag har riktigt jävla ont idag. Hindrar dock inte mig från att leva mitt liv, jag biter ihopa och kör mitt race!

Idag ska jag träffa Marie och ta en fika och snacka massa, har inte träffat henne sen balen i somras så det ska bli trevligt. Innan dess ska jag som sagt iväg och kolla min kropp igen och måste erkänna att jag faktiskt är ganska nervös, men det är bra att vara det ibland. Funderar på att ta en liten powerwalk innan jag börja göra vid mig. Lutar åt det :) Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback