Stress!

2011-05-30 @ 15:59:03

Det finns en sak som jag defintivit inte är okej och det är att stressa som en idiot och skita i att göra saker som man borde göra, och sen få reda på att man har gjort det helt i onödan. Det är en sak som får mig att tappa humöret riktigt lätt. Hur svårt är det egentligen att ge klara besked och göra vad man ska? Tydligen jävligt svårt!

Dessutom handlar det om en sak som redan är jäkligt jobbig för mig gör det inte ett dugg bättre. Jag kan väl säga som så att jag har bestämt mig för att göra en sak som jag ALDRIG trodde jag skulle göra och det var och är ett av de tuffaste besluten jag någonsin har gjort. Det är redan tungt och känsligt som det är. Inte alls okej!

kärlek <3



Kan glädja mig med att detta var den sista måndagen i skolan på ett bra tag, nu är det bara morgondagen kvar och skolavslutning på onsdag. Lovet är efterlängtat och behövs verkligen nu! Detta läsåret har gått så otroligt fort att man knappt har hunnit tänka, skönt men känns samtidigt lite skumt. Riktigt skönt att få lite sovmorgon imorse med och ännu bättre att vakna med en väldigt söt grabb bredvid sig.
Puss på Marcus <3

Nu ska jag.. Vet inte riktigt vad, hade ju en jäkla massa planerat som sagt så gick det ju åt skogen. Aja, ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Vad e det du ska göra? :o

2011-05-30 @ 20:15:44
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback