Snabbis!

2011-05-24 @ 18:57:44
Kör en liten snabb uppdatering medans min mobil ligger och laddas och jag tar en paus innan jag ska iväg igen. Kom nästan precis hem från stallet där två väldigt fina hästar blev ridna. Började med Q1, en 3åring som jag red in i höstas och ville se hur han hade utvecklats och han var lika snäll som vanligt :) Sen var det samanthas tur och fråga mig inte varför jag fick för mig att bara borsta av hästen, lägga på ett täcke, tränsa henne och rida ut? Sitter upp och min kära lilla häst gick på nålar men slutade med att vi satt och galopperade ute på volten! Riktigt härlig känsla att kunna göra en sådan sak som jag inte ens trodde skulle gå att göra på henne. Dessutom skötte hon sig perfekt!



26 april 2009

Innan jag åkte till stallet var jag i skolan och jag säger bara en sak. Kolla igenom proven några gånger extra innan ni lämnar in! Kollade mitt 2 ggr och såg inget speciellt och hinner inte mer än ut från klassrummet innan jag kommer på att jag skrev fel formel på en av de viktigaste frågorna. Slarvfel, ohja! Blev riktigt förbannad på mig själv när jag kom på det. Har dessutom sabbat 2 headset på 2 dagar så är ganska tyst att pendla till skolan nu.

Dock så är det inte tyst en enda sekund i skolan. Undrar ni varför har ni svaret på bilden här under!

Dvs. jag och matilda :)



Nu ska jag gå hem till saga och sen ska vi springa ner och sola :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback