it’s a beautiful night!

2011-03-03 @ 00:08:41
Cause it’s a beautiful night,
We’re looking for something dumb to do.
Hey baby,
I think I wanna marry you.




Ännu en dag har gått och jag har haft en bra dag idag med. Har bara varit lite off både i kroppen och känslomässigt men vissa dagar måste man få vara det med. Sista lektionen spårade ut lite i skolan och det blev ett jäkla liv men kul hade vi och så ska det väl vara ? Efter att ha räknat ex antal sidor i matteboken blev jag tillslut så jävla trött på alla formler och skit att jag tog mig en kopp te och gav upp räknadet för jag hade ändå gjort det som behövdes. I min klass går två personer som delar allt och lite till med mig nu och det är riktigt skönt att ha dom vid sin sida. Simone och Mattias är guldvärda!
Det finns givetvis fler som är det men just nu är det dom två som håller mitt humör uppe till 110% :)

När jag kom hem från skolan var det bara att åka till stallet och fixa där. Samantha var jäkligt het idag men efter många om och men började hon fokusera på arbetet och använde sin energi på rätt sätt och blev rund och fin och hennes gång kom fram! Hon kan om hon vill ;) Dock kan jag verkligen inte klandra henne för att hon inte var fokuserad i början då vi var i ett trångt litet ridhus men miljoner andra folk kändes det som. Inte alls kul och jag tappade själv min ridning i början men som sagt kom vi båda igång efter ett tag och visade vår duktiga sida! Efter stallet sprang jag ner och handlade lite och sen gick jag upp och hjälpe Saga lite med hennes och Antons nya lägenhet. Grattis till lägenheten och lycka till! Nu är det dock dags att sova så att jag orkar åka till Flyinge imorgon och kolla på bruksproven.

Någon som vill ge mig sommar och värme nu? (tack)



Nu ska jag skicka iväg ett "god natt" sms och sova. Så sov gott :)
- FridaStuhr

Kommentarer
Postat av: karolina.d

Sv: Absolut! Det gör jag :)

2011-03-03 @ 16:26:27
URL: http://karsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback