Alla gör misstag, vissa gör bara fler och värre!

2011-01-24 @ 23:38:58
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for you baby
But you won't do the same!




För varje dag som går inser jag mer och mer hur mycket misstag jag har gjort i mitt liv och hur många saker jag saknar. Mitt liv hade kunnat se helt och hållet annorlunda ut idag. Jag hade kunnat ha en riktigt familj, början på en karriär och kärlek. Men jag har inget av det. Jo kärlek från vänner, mamma och hästen. Dock tvivlar jag på mina vänners kärlek. Eller snarare på vilka som faktiskt är vänner, vissa har jag tillit till 110% för och andra vet i fan med. Tyvärr vågar jag inte längre visa min kärlek till folk och få längre då jag har blivit  så långt nertryckt i skiten att jag inte längre vågar älska någon. Det gör ont i hela min kropp av att känna det jag känner men vad ska man göra?

De få gångerna jag har visat min kärlek den senaste tiden har det ändå i slutet varit jag som har snubblat eller blivit vält innan mållinjen. Att förlora så många personer som jag har gjort på kort tid är hemskt. Att dessutom veta att en av dom lämnade mig för alltid är så sjukt. Det finns inte i min hjärna att min pappa aldrig kommer komma tillbaka dock vet jag att han inte har lämnat mig helt för han är egentligen alltid med mig!

Det finns en person till som är förlorad men dock finns kvar i livet som också gör väldigt ont att veta att den inte kommer tillbaka. Andra som är borta finns troligtvis egentligen kvar men vissa rinner ut i sanden och kontakten försvinner men många av dom hade jag behövt runt om mig idag. En annan del är de som fortfarande finns kvar men har förändrats och att se och uppleva det är en väldigt konstig känsla. Så som om det bara handlar om att vissa har flyttat och anpassat sig efter sitt "nya" men det som är jobbigast att se är personer som inte längre är de man lärde känna en gång i tiden då deras personligheter är helt och hållet annorlunda.



Tro mig, det är inte lätt att heta Frida B. Stuhr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback