Onödig update!

2011-04-10 @ 23:28:49
Imorgon är det måndag och sista veckan innan påsklovet. Underbart! :) Dessutom har jag bara en fyra dagars vecka för på fredag kommer jag vara ledig och förhoppnings få en jävligt kul dag framför kameran! Denna helgen har varit lung och skön men ändå kul. Just nu ligger jag i sängen och kollar på tv men hittar inget kul att kolla på så då var det bara att passa på att skriva ett onödigt litet inlägg.

Samantha Fux
9 april 2011. spänd men fin :)







Idag har jag inte gjort något speciellt mer än haft lite gäster här hemma och som vanligt ridit och gått en sväng. På tal om att rida så börjar samantha bli riktigt fin i kroppen igen och är en stjärna i dressyren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback