Converse

2010-09-21 @ 18:10:19
Tjoho! Idag är jag jävligt trött för kunde inte sova inatt osv men trots det är jag "pigg" och glad :D Är faktiskt på ovanligt bra humör av någon anledning ! Det har bara varit en helt vanlig dag i skolan, förutom att vi flippade ur med en apelsin, och stallet var också som vanligt. När jag kom hem gick jag en runda med lilla Donna runt klippan medans mamma fixade sitt hår så både jag och den lille vovven fick motion.
Snart ska jag hoppa in i duschen och vänta på att maten ska  bli klar . Och när den väl är det och jag har käkat så ska jag gå en runda tänkte jag . Och på tal om att gå så har jag köpt ett par vita converse idag :) Skulle egentligen ha köpt höstskor men saker och ting blev inte som planerat. Detta är nog mitt 4e par converse om jag inte har fel för mig, dock har jag bara haft svarta innan. Det blir någon typ av drog  ;) Som sagt så ska jag hoppa in i duschen nu. Misstänker att jag skriver ett inlägg till ikväll!

PUSS!

ett par av alla andra som numera är slängda.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback