25 okt 2010

2010-10-25 @ 20:56:01
Find Me Here
Speak To Me
I want to feel you
I need to hear you
You are the light
That's leading me
To the place where I find peace again.







Kladdkaka, film och tända ljus är det som förgyller min kväll.
Det enda som saknas för att det ska bli riktigt mysigt är sällskap men det får jag tyvärr klara mig utan idag.



Mår fortfarande inte bra men lite bättre i alla fall. Stannade hemma från skolan idag och har sett till att vila. Var ute och gick en lång runda vid lunch och rensade lite tankar och efter det åkte jag till stallet och pysslade om samantha och var ute och gick med henne. Hoppas att hon blir frisk snart så jag kan börja rida igen. Saknar det..
En annan väldigt kul sak är att jag förhoppningsvis ska hitta på en riktigt kul sak på sportlovet fast inget är planerat inu. Om det blir så kommer jag och någon jag vill ta med mig ha en riktigt rolig vecka uppåt i landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback