Ny månad, nya problem och möjligheter :p

2010-03-01 @ 17:37:12
Då har lovet rullat iväg och skolan har börjat igen. Dock är jag sjuk så kom aldrig iväg till skolan, dö förkyld så hela kroppen är öm och ja allt är bläää xD
Varför är jag inte förvånad?

Lovet var ganska tråkigt, dock var denna helgen totalt AWESOME! I fredags var det fest i östra med massa trevligt folk osv, och i lördags var det min och alex 1 års dag :) <3

Först blev det väla , fick en finfin hoodie av alex och han fick en t-shirt och ett armband av mig. Sen åkte vi in till helsingborg för att spela laserdome, riktigt kul! Först spelade vi alla mot alla en runda och efter det kom ett gäng till som vi spelade mot. Vi vann båda ggr trots att vi var 2 personer mindre :p När vi kom hem var det bara att rätta till sminket och sen vidare till rackis, på kvällen blev det fest hos Zophie och Johan :D

Tack till Zophie, Johan och Mike som gjorde vår dag helt perfekt! <3

Har även kommit igång med ridningen och Samantha är såååååå fin nu, riktigt kul :) Skulle egentligen ridit idag med men här är det full storm och jag började må sämre när jag var i stallet så skippade det idag. Kommer fler dagar med lite bättre odds till att det ska gå bra. Feber + förkylning + sepe kasst väder är inte så rolig kombination :p 


Nu ska jag iaf göra ännu en kopp te! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback