Nu har det hänt grejer!

2010-03-29 @ 01:51:52

Ojojoj! Det var ett bra tag sen jag bloggade... Hmm, vet inte riktigt var jag ska börja.
Har iaf blivit fotograferad, haft sepe fest, bitch till häst och en sjukt grym pojkvän! OCH SOOOOL!

Ingen missade väl det underbara vädert det var i veckan? När solen väl tittade fram var det riktigt skönt :)
att kunna sitta ute på lunchen, rida utan ländtäcke och tjocka jackor, ha snygga kläder utan att frysa, sitta ute och grilla och ja allt! Man inser inte hur bortskämd man är på sommaren förren solen börjar titta fram på våren igen och man inser hur jäkla skönt det är!

Passade givietvis på att rida i paddocken + rida ut en sväng i det fina vädert. Första ggn sen i okt jag red ut på henne. Så det klassiska "här står jag bra.. LÄSKIGT! vad var det nu jag va rädd för? aja får resa mig, kicka och bocka lite på stället. Fan, hon gav inte sig. jaja får väl gå då.."

Inget ovanligt i hennes värld men efter det gick hon finfint resten av rundan :) Monstert var hennes smeknamn i tisdags med , skulle inte göra ett skit mer än sepa sig men det tog hon igen i torsdags och blev stjärnan igen :D Hon var sååååå sjukt fin då! vi kan om vi vill. Synd inte alex hade kameran med sig, han har alltid den med sig annars men tyvärr inte då..

 

och på tal om kameror så blev jag fotograferad tillsammans med my förra helgen. Riktigt kul =) Blev först lite bilder ute men det började regna så vi fick åka till studion då. Gillar iaf bilderna för dom är "jag" eller vad man ska säga :p Kanske lägger upp lite bilder här sen.

Vad har mer hänt ? Hmm.. Förra helgen blev lite total kaos men det har jag lämnat bakom mig och kan glädjas av att denna helgen var riktigt trevlig.

Började med att jag red ut en runda med Louice i fredags och grillade lite. Gick iofs hem till alex direkt när vi hade ätit för jag mådde inte speciellt bra. Så blev lite film osv. Igår skulle jag egentligen iväg med mamma men det rann ut i sanden så fick sitta med älskling, johan och mike hela dagen istället. Hade sådär kul men dom bjuder alltid på några skratt :) På kvällen blev det tacos hemma hos Johan och Zophie.. Ännu en gång ensam med grabbarna(ayla(deras vovve) fick underhålla mig lite. Hon är så go) . Riktigt gott med tacos iaf och när Zophie slutade gick jag och mötte henne. Var iaf en väldigt trevlig kväll. Även ikväll har det varit mysigt, jag och alex kollade på män som hatar kvinnor, gjorde en paj och bara mös . Älskling, jag vet att du brukar smygläsa lite här :p Så, ännu en gång. Jag älskar dig <3 Puss

Nu ska jag iaf sova och sen får jag se vad morgondagen bjuder på . Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback