:D

2010-03-04 @ 23:06:08

Skriva, skriva, skriva... Radera.

Hmm, ungefär så bra går det för mig idag :p Jag är så fruktansvärt glad att jag inte vet hur jag ska uttrycka det! Kanske borde ställa mig och skrika och hoppa runder någonstans och bara få vara så löjligt glad? :) Det är en så grymt bra känsla att bara känna lyckan gå igenom hela kroppen! Misstänker att det beror på att jag har världens underbaraste pojkvän*, känner mig friskare och har till 99% lyckats övertala mamma så jag får tatuera mig nu den 17e ! Lovely med en pojvän som skänker bort sin tid som han har väntat på i 6 månader på .. Men sen vet man ju aldrig, sen 1% kan bli slut resultatet ibland :p Oopps ! annars har det inte hänt så mycket idag, skolan flöt på som vanligt(yes. jag var där idag) sen har jag bara varit hos min älskling <3 Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och är som sagt allmänt glad :) Men nu ska jag inte slösa mer tid av er.

Ciao :D

* fast att jag vill döda honom lite då och då, alla har ju sina stunder :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback