Popkorn och 21 januari!

2010-01-21 @ 23:54:04

Tjoho alla pigga och glada ;)

Själv är jag helt jävla slut efter an fartfylld dag på tivoli igår, och en liten utryckning till stallet idag då samantha inte mådde helt 100.

Som sagt, igår var vi ett helt gäng som samlades uppe hos alex(jag kidnappade den ett tag för han stack till hbg långt innan oss andra) för att någon timme senare åka in till hbg, tivoli. Efter en del peppande osv så var alla på topp lagom tills tåget skulle gå. Väl inne i hbg börjar jag givetvis med att få höra alhbergs mest klockrena kommentar "du, det är nån rakt framför dig som också lyssnar på älskling" Vaffan tänkte jag, jag stod ju och sepa mig med Tobbe och kollar upp... Vem sitter inte där om alex och co? Tur man har en underbar pojkvän iaf som bara skrattar åt en <3

Efter donken besöket blev det dax att vandra mot tivoli och POPKORN (på unztag) ;) Hej och hå vad vi har kul i kön, men det blev ni väl inte så förvånade över ? När vi väl kom in så var det Futi som började spela. Kul att man kom igång direkt men så jävla drygt efter att lyssna på 3 random band som inte var spec bra.

Iaf, Günther(alex) och det sunshine girls(bonnie och sandi) drog igång med popkorn på unztag för att liva upp publiken vilket som lyckades med ! Klädbyte och the real futi kom på scen. Trevligt, trevligt!

alla var nöjda och glada och käften och resten av kroppen var inte stilla en enda sekund. Efter några låtar blev det dax för this is the life och blev det favorit i repris, tobbe hoppar upp på scenen och röjer lite, pussar alex och stage divar! Den grabben är awesome! Låtarna rullar på och det blir dax för keyra.. Hör tobbe och robin säga i bakgrunden "vi slänger upp frida" 5 sekunder senare va mina ben inte på marken längre och även jag hamnade på scen följt av att keyra augustina byttes ut till frida stuhr ;)

Sen var den spelningen slut! Några timmars väntan på att resultatet skulle komma blev det givietvis, undertiden skrev vi på röstlapparna och höll på med allt möjligt skit :p tyvärr var dom 4 röster ifrån att gå vidare.

Dax att åka till klippan och efterfesta lite! Det var den dagen, trevligt hade vi iaf =)

Tack till alla som var med, ni är grymma!

 

Och så till denna dagen!

Lite segt att gå upp i morse men det var bara att bita ihop och gå till skolan, hann dock bara vara med på 2 lektioner sen var jag tvungen att åka till stallet.

Samantha fick lite kolik så fick gå med henne i ca 2 timmar, mest för att kolla läget osv. Sen stannade jag och mamma kvar ett tag till och höll koll på henne . Som tur är släppte det av sig själv så vi slapp ta ut vet. osv.

När jag kom hem delade jag, mamma och alex en pizza sen har jag och alex bara myst hela dagen :) Sepe skönt att sova några timmar med. Undertiden alex tränade skulle jag egentligen sola men den smarta människan tog med mina pengar så jag inte kunde sola! Så fick underhålla mig med att sitta vid datorn och fixa mat tills han kom hem!

Nu sitter jag bara här och segar så ska snart krypa ner undet täcket och försöka sova.

Natti natti !

(bilder från gårdagen finns på facebook!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback