15 feb

2010-02-16 @ 08:13:41
(gick inte att publicera igår..)


Efter en riktigt seg dag i skolan åkte jag upp om till stallet och kollade till Samantha. Usch vad jag saknar att rida och hålla igång både mig och henne.. Jag blir bara slö och allmänt nere av att inte hålla igång, tråkigt men sant.
Jag simmade iaf en stund med Zophie och sen gick vi en runda, liiiite aktivering iaf :p Varför lät den nyss som att jag va en hund eller ngt!? :o "lite aktivering." aja skitsamma..

Senare på kvällen gick jag upp till alex som var helt jävla sepe, märks att han håller på att bli frisk. Kollade iaf på 2 ½ men och handlade osv. Nu ska jag plugga så har inte tid att sitta här.

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback