18 december (ber om ursäk för uppehållet i bloggen )

2010-12-18 @ 17:21:54
Har inte kunnat blogga de senaste dagarna men nu går det igen . Känner verkligen att allt är åt helevete och jag har tappat min livsglädje ännu en gång . Finns rätt många naturliga förklaringar på varför jag inte mår bra men orkar inte dra upp dom här.
Jag är bara jävligt trött på att behandlas som en jävla ..(jag vet inte vad) men jag vet iaf att jag slängs rundor mellan allt och alla och är jävligt bra att ha när det passar de.. Hur kul är det på en skala 1-10 där 10 är sämst.. ? 10! Givetvis har jag bra vänner med men många tar bara min energi just nu och så ska det inte va enligt mig. Ikväll ska jag i alla falll upp till nille med ett litet trevligt gäng men orkar egentligen inte för min ork saknas både psykiskt och fysiskt. Jag måste färga mitt jävla hår med innan jag sliter av det men mamma "kan" plöstligt inte färga långt hår !? Åhhh!  nu skiter jag i detta för jag spyr fan i mig bara galla på allt.
Hejdå!



ps, min jävla kavaj kom idag med men inte ens den va fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback