Oops :p

2010-04-18 @ 14:12:15
Ojdå, det var tydligen en vecka sen jag bloggade :o Denna veckan har bara runnit iväg och jag har väl glömt bort att blogga ! Denna veckan har jag mest varit i stallet och tagit det lung. har inte känt mig riktigt frisk, typ febrig och allmänt trött .. Jobbigt som fan iaf. 
Annars har det mest varit massa med skolan osv.. nat. prov, stora inlämningar osv. Inte så roligt :s Därimot har jag kommit in prel. på djursjukvård i hbg :D Nu är det bara att hoppas att det håller hela vägen. Vill verkligen gå på den skolan och det programet verkar riktigt bra :) Hästhållning där hade också varit trevligt men jag går hellre ut med en utbildning än ingenting mer än erfarenhet. Och på tal om hästar så tja, samantha har väl gått lite sådär i veckan . Varit riktigt jobbig dom första 25-30 min man har ridit men efter det har hon gått bra :)

jaja , det är väl inte såå mycket att skriva mer om veckan .
Igår var jag på ullared med, hittade nästan ingenting så det fick bli 2 nya stalljackor, ett par tunna ridvantar, 2 grimmor och vitaminer till samantha :p Där var sjuk mycket folk där igår .. Bla. det paret som var med i serien ullared, kjell och ros-marie eller något. Även morgan jobbade.
Hittade även lite kul saker till alex lägenhet men orkade faktiskt inte gå runder med massa saker där.  Så vi får åka till ikea och handla lite någon dag istället :p
Just nu sitter jag hos alex och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan åka upp till samantha! Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback