8/4-10

2010-04-08 @ 23:31:14

Orkade inte blogga igår som ni kanske märkte..

var en jävligt tung dag men tja, that's life..

 

Var ju på sjukhuset och gjorde en MR-röntgen igår. Lite läskigt att ligga i en sån tunnel men som tur är hade jag inte huvudet inne i den. Tack och lov! Den lät som faaaaaan, lät som att man typ att på arbetsplats med massa bullrande maskiner eller ngt . Jag hade iaf fede hörselskydd med hemsk svensk musik i :p Så roade mig med att läsa om att man inte fick kolla in i lasern osv.. Både på svenska, eng och finska.. Sen läste jag det baklänges, räknade bokstäver osv! Så tråkigt hade jag!

Var även i ä-holm 1½ timme innan jag skulle va där så jag och mamma körde och åt osv. Sen när vi satt i väntrummet började jag bli lagom nervös för alla som kom ut där ifrån hade kanyler i handen.. Så mamma frågade en gubbe om alla fick sån konstrastvätska så svarade han att han trodde det för han hade bara röntgat axlen och fick iaf det. Gissa om jag fick lite panik då ? Inte fan var jag sugen på att få en jäkla kanyl och konstiga saker i kroppen! aja, min tur kom och jag slapp kanyler och skit då det ändå inte hjälpte i knäet! tack för den :D Det enda jag behövde göra var att byta om till ljusblåa och fula sjukhus kläder, ruskigt synd jag inte fotograferade :p
Efter att jag hade varit på sjukhuset åkte jag och mamma till granngården, provade ett par stövlar (svarta tretorn) så funderar på att beställa ett par :)

Och idag då.. vad har hänt ? Jo, inte ett skit. har feber så gick inte till skolan. Somnade på soffan och vaknade 13.30. Inte alls likt mig :S Menmen, är iaf lite piggare nu :) Vid 14.00 kom alex hit och bakade och fikade med mig.. Puss på dig älskling :* <3

Efter att ha pratat med mamma och vilat lite gick jag hem till alex en stund igen. Zophie kom upp och snackade lite och underhöll mig när alex tränade osv. Pratade mest om stugan vi ska hyra i sommar och lite allmänt om livet! Vecka 26 kommer nog bli awesome om allt går som det ska. Vi har hyrat en stuga i småland med pool och grejer! Så jag, alex, Zophie, johan och mike (ayla(Z o Js hund) ska dit :) Eventuellt blir vi 2 st till men det är inte bestämt inu. Vi är iaf ett litet men trevligt gäng som ska upp där :)

Fuck, nu måste jag byta låt innan jag spyr! God natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback