Helgen!

2009-11-29 @ 23:23:17

Då var denna helgen också slut!

I fredags firad jag och alex 9 månader, tack för rosorna älskling! Skulle egentligen ner till rackis men vi tyckte det va försent att gå ner där. Tråkigt värre menmen, dagen blev inte riktigt som planerad men vi överlevde det med ;p

Igår va vi i perstorp på tv-spels kväll hos Rille, blev mest att jag pratade med petro och mobbade alex för att han la sig, fjolla!

Sen kommer ju den inte så roliga dagen som kallas söndag.... Har spenderat den i stallet, va ute och gick en runda med samantha som mest dansa runder och tyckte allt var farligt.. Jaja, vi kom iaf hem i samma skick som vi lämnade stallet :p Efter det gick jag upp på klubben och kollade på tävlingarna, sepe kallt :s

Nu ikväll har jag gjort klart ett svenska ab. medans alex spelade innebandy. Passade även på att kolla lite på sändningarna från globen :) Sist men int minst, nu när jag kom hem städade jag rummet, tror det eller ej men man ser faktisk golvet!

 

Dax att sova, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback