Plugg, plugg och plugg..

2009-02-09 @ 01:22:17
Idag var det en ÄKTA söndag ..
Hade trevligt sällskap av Hanna och Jill hela dagen.
Stack och åt pizza, hem till mig en runda.. Köpta massa godis och så. Sen hem till hanna och gjorde inte ett piss.
Så vi gick till ica och köpte en film och ännu mer godis.
Vi kollade på 28 veckor efter.
Ingen kommenter om den filmen mer en MYSKO SOM FAN!!
Jag cyklade även 4 km på 15 min i detta kalla land. Jag borde få nobelpris!


hehe sitter just nu och pluggar svenska..
Fattar NOLL.
Superkul.
Cola & Godis <3
Sockerkick
Vilket kommer resultera att jag inte sover inatt.
Fan vad jag älskar mig själv :P
haha!

jaja livet är alltid kul :)
Och min mail funkar inte så eng. upg jag skulle skickat i fredags har inte kommit iväg inu.
10 p till mig :)

Imorgon är det iaf svenska prov och lite så..
Good Luck!


01.17
Sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback