God Jul :D

2009-12-23 @ 12:50:16
Änligen är alla julklappar inhandlade! Nu ska dom bara slås in vilket inte är min starka sida... Jag vill också kunna göra superfina paket, men nejdå jag gör helt vanliga och tråkiga paket :p Iofs ska pappert bara rivas av och slängas men det är ju ändå alltid kul med fina klappar under granen.
Tänk att jag sitter och skriver om julen trots att jag inte alls gillar den, juldagen är nog det bästa! Massa pengar och oftast fest, sånt är ju kul :D Inte alls lika roligt att sitta hemma med familj/släkt och kolla på kalle anka och äta julmat. Misstänker dock att jag tänker så eftersom en viktig del av min familj saknas, då blir det inte samma mysiga kväll utan snarare en kväll av saknad. Menmen, that's life.
Imorgon ska jag iallafall först till Höganäs till Kenneth föräldrar sen på kvällen misstänker jag att jag åker hem till Alex's mamma och firar med hans familj :)

Åh, måste berätta vad mamma kommer få i julklapp! Hon ska få köra en super snygg Lambogini! Gissa om jag är avundsjuk ? Fy fan vad jag hade velat göra det :p Det första jag opch Tobbe sa när Kenneth sa det till oss var "hon kommer döda bilden" och får då svaret "det är lugnt, försäkring och instruktör ingår".

På tal om helt andra saker, jag har inget internet hemma därför jag aldrig uppdaterar.
Annars händer det väl inte så mkt i mitt liv, är mest ute med Tobbe och Emelie eller så är jag här ( alltså hos alex). Livet rullar på och är allmänt trevligt, precis som det ska vara :) Nu till helgen ska jag börjar rida Samantha efter hennes vintervila. Det kan bli något att börja rida henne efter att hon inte har gjort något alls på 3(!!) veckor. Lär vara en exploderande bomb mer än vanligt.

Men nu ska jag fortsätta slå in julklappar, GOD JUL!!

Frida Stuhr

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Ja, antingen dem eller föregångarna Veredus Olimpic (tror jag dem heter) :P

2009-12-23 @ 15:15:41
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback