Tiden rinner iväg.

2008-10-29 @ 01:32:10
Allt går bara så sjukt fort just nu. Känns som att jag inte hinner med något just nu Det jag gör om dagarna är i princip bara att jag är i stallet osv. Är även 2 veckor sen lacci åkte idag, tomt utan honom fast att jag har Diesel. Hon har tom fått sitt smeknamn efter Lacoste. Diesel fick det eftersom att lacoste också är ett märke.
Hon fick iaf ett nytt träns idag, ska prova det imorgon. Köpte ett brunt från hööks som hon får ha tills hon får ny sadel ^^
Även en krubbitar rem, ska prova och se hur det fungerar på henne. Funkar det så är det bra, inget kul att hon får kolik iom att hon biter..
Red iaf henne själv idag, ÄNNU BÄTTRE ÄN IGÅR. Stina tränade julia undertiden jag red så att jag junde får hjälp av henne om det var ngt.. Ska bli kul och se vad det kan bli av henne. Ska försöka få mamma att fotografera oss lite imorgon ^^

Nu ikväll har jag varit hemma hos Robin med Tobbe. Robins tjej petra var även med en stund :)
Annars har det inte hänt så mycket, chillar mest ;D


Sov gott :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback