FORTFARANDE SJUK!!!

2008-10-22 @ 13:18:18
GAH!
Detta är så grymt tråkigt att jag håller på att dö. För ngt år sen operareade jag bort mina halsmandlar och då sa läkarna att man inte skulle ha ont i halsen mer... YEAH RIGHT, varför har jag då grymt ont i halsen och kan knappt äta ?!!!


Lalalal inte alls irreterad eller så :O


Imorgon ska jag iaf på lägerskola and stuff med skola, fick nyss reda på att vi ska ORIENENTERA,  jag kommer ju aldrig komma fram.. För jag kommer antagligen gå och smsa och glömmer att kolla på kartan :O Hmm, mobilen i fickan och bara musik igång så kommer säkert jag med fram. Jag är egentligen bra på att orientera ^^ Ska bara visa den sidan med xD

Just nu sitter jag iaf i soffan och latar mig, funderar på att koka lite te :)
Hur blir man frisk fort??


Jag saknar lille Lacci <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback