April skämt..

2008-04-01 @ 23:48:08
Det är jue första april idag så är det någon här som har blivit ordentligt lurad idag??
Själv har jag inte blitt lurade men harlurat folkt..
Torra jävla skämt men dom har gått på det.. Men bäst var ändå imorse när jag kom till skolan och Love och Lukas frågade om jag skulle till ekebo.. Mitt svar blev: Nä, jag ska flytta i helgen så jag kan tyvärr inte.. *helt seriöst oxå*

Dom såg ut som några levande frågetecken.. haha fy fan vad kul det va.. och båda två: SERIÖST?? :O
- Öhh ja?!
-vardå??
- tbx. till ystad ofc. -.-

Haha efter typ 10 min frågade jag dom om dom visst va det var för datum och då förstod dom att det var ett aprilskämt xD

Nu ska jag sova.. för jag ska fan inte försova mig imorgon xD

(och tack för kommentarerna ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback