Upp & Ner.

2013-03-14 @ 15:11:57
Allt för mycket har hänt sen jag satte mig och skrev här. Både trevliga och mindre trevliga saker. 
I skrivande stund sitter jag på Charlottenlund Breeding, Svarte/ystad och här har jag varit i närmare en vecka. Fråga mig inte riktigt hur jag mår för det kan jag inte riktigt svara på själv, jag är tom, lättad och glad på en och samma gång. Fått ro här nere och njuter av livet, tränar för fullt och kämpar på i vanlig ordning :) 
 
Tyvärr lämnade älskade Farfar oss i helgen, ännu en fin människa som förlorade kampen mot den helvetes cancern. Jag är trött på den, hoppas cancer får cancer och dör! Tungt när någon lämnar en men innerst inne är det skönt att veta att han har det bra nu. 
Låter allt landa lite för mig just nu i alla fall, så mycket mer som jag inte tänker dra upp här. 
 
Hunnit med en runda på catwalken och lite annat spännade med som gått riktigt bra. Jobbet går i 190km/h just nu och kan inte säga annat än att det går bra nu. Helt enkelt en salig röra av positiva och negativa saker men försöker så gott det går låta det positiva ta övertaget. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback