#Fuckaur

2013-04-15 @ 11:42:00
Dearly beloved, 
If this love only exists in my dreams, 
Don't wake me up.
 
 
Ligger i sängen med kaffe och försöker piggna till & stänga ute världen lite. Att bli väckt så som jag blev väck idag är inte direkt det optimala om man säger så, fem månader utan ett ord och sen kommer allt på en gång från ingenstans. Denna gången är det tack och lov ingen som kan trampa på mig och för första gången på länge vreds inte kniven om i hjärtat, äntligen är dom där känslorna borta! Känner mig som ett frågetecken men vet mycket väl om varför jag inte bryr mig längre. Saker och ting går åt rätt håll i mitt lilla huvud, jag är glad nu, high-five!
 
Helgen har varit bra och relativt lugn, trion var igång en runda i lördags men som sagt bra en uppvärming inför Gbg . Detta året har gått så sjukt fort, 6 månader sen vi skålade för en kommande weekend där uppe, nästa tisdag är det dags att åka upp för mig och på onsdagen drar GHS igång och det är dags att dra på sig jobbkläderna igen. Dom andra kommer på tors resepektive fredag, längtar.
Måste hoppa upp & sätta igång nytt kaffe nu & ta tag i denna dagen, ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback