Systemkameran glömdes när iphonen kom in i bilden?

2012-03-28 @ 21:58:51
Kvällens fundering är sådär lagom intressant. Tar i princip alla mina bilder med min kära vän iphone 4s och har lämnat min andra vän canon eos 550D i en väska. Varför?  Finns bara att enda svar på den fråga, jag är oteknisk! När jag övergick från Nikon till Canon undrar jag vad jag tänkte på och orkade inte lägga energi på att ta tag i det där med att lära mig hur kameran funkar. Mycket dumt!

Funderar på att leta upp någon frivillig att genomföra projektet "Lära Frida hantera en kamera UTAN att tappa tålamodet." Lättare sagt än gjort. För något år sen släpade jag med min gamla kamera överallt och det finns helt enkelt väldigt många och fina bilder från den där stenåldern så därför jag känner att jag borde använda kameran och inte iphönen var jag än går.

Dagens fundering och i-landsproblem?!


Hej iphone och jobb outfit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback