Slagen hjälte

2012-06-25 @ 11:19:00
Ligger i soffan med datorn på magen, en kopp kaffe och telefonen på bordet. Telefonen ringer i ett och ligger på ljudlöst och ser hur den bara ringer utan att ens bry mig om att svara. Jag är helt slut utan att veta vaför, skyller på att jag saknar solen. Måste dock hoppa in i duschen och sätta mig på tåget till Halmstad och fixa en sak, dvs ännu en dag jag spenderar tre timmar på ett tåg för att genomföra en sak när jag kommer fram som tar max 10 min. Känns så fruktansvärt meningslöst men vill man visa framfötterna och ens intresse är det bara att bita ihop och göra det.
 
Igår hade jag trevligt besök både av en fin vän och världens sötaste lilla hund.Jag var helt fast i fotbollen igår så fort det hade passerat första halvlek, spännande! Var i Båstad en runda med och åt gott och mös, fick för mig att vi skulle gå de där 150m ner till hamnen med, 150m senare ångrade jag mig när det verkligen öste ner och mitt paraply sa upp sig.
 
 
Soligt, fint och varm. Vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback