Ed Sheeran & Olly Murs

2012-06-26 @ 15:13:14
Datorn på bordet, maten på spisen respektive i ungen och toner från Ed Sherran och Olly Murs hörs i lägenheten. Jag är allt för rastlös för att sitta här, tur mitt gymkort har gått ut annars hade jag väl tagit ett mördar pass och trotsat förkylningen som är på g. Känner mig sådär lagom dålig som inte tränat på nästan en månad men uppehåll behövs ibland.
 
Springer mest runt i lägenheten och pillar med lite allt möjligt och hoppas på att grannarna faktiskt hör lika dåligt som det verkar att dom gör. Som vanligt går telefonen varm och twitter uppdateras mest hela tiden. Jag vill ha ett jobb nu, tack! Kolla nyss på programet inför Falsterboveckan och kan ju glädja mig med att jag inte kommer stå på mässan till 21-22 på kvällarna i år då den stänger vid 19.00 nästan alla dagar, skönt. 10 timmar om dagen är ganska lagom :) Dags att fortsätta med maten innan pastan blir överkokt.
 
2008 var man inte allt för stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback