Att vilja är att kunna.

2012-06-29 @ 00:30:13

Ni vet den där känslan när man är så oförskämt glad och bara vill låta leendet ta över världen. Exakt så känner jag egentligen men vågar inte göra det, varför? Precis som det inte är okej att vara glad fast att man är det. Jag har alltid sagt att man inte ska klaga på saker om man inte själv tar tag i det och gör en förändring, idag har jag tagit tag i en sak som kommer förändras. En sak jag faktiskt mår dåligt pga. fast att jag verkligen inte pratar  högt om att jag mår dåligt över det. Mitt i lyckad med musiken på högsta volym i öronen och min löjliga powerwalk-stil så slog det mig att jag verkligen måste ta tag i fler saker för att sakta men säkert sluta grubbla över andra saker som påverkar en lite smått då och då. Att vilja är att kunna, så kommer det alltid vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback