Snäll eller uttråkad?

2012-07-28 @ 17:53:49
Två Citadon och en kopp kaffe.
Så började min inte allt för roliga morgon, sliten till tusen och värken är hemsk idag. Helt säker på att det är för att åskan hänger i luften.
Har i alla fall haft en riktigt trevlig vecka som enbart har gått ut på att det det lugnt och mysa med fina vänner. Sagt och gjort, magiska kvällar på balkongen med massa skratt. I torsdags åkte jag in till Helsingborg en runda och trotsade mitt hat mot festivalen. Loreen, en öl på OZ emellan och en utgång senare kom jag hem 5 på morgonen efter att ha varit vaken i 46h. Ida, min kusin, var med den dagen och kul att träffa de få släktingarna man har kontakt med.
 
Inatt kommer mamma och hennes man hem från sin resa vilket betyder att jag ska städa och fixa något lätt dom kan äta när de anländer hit. Vet inte om jag gör det för att vara snäll eller om det beror på att jag är uttråkad, antagligen en kombo av det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback