Lättnad

2011-09-25 @ 19:14:02
Äntligen har en av de sista saker fått en lösning och ännu en egoboost till mig! Så jävla härligt. Sitter just nu ute på balkongen i det fina vädert och njuter av att saker och ting bara flyter på och lyssnar på bra musik.
Kan det bli mycket bättre? Tror inte jag har haft sånt flyt som jag har just nu på hur länge som helst, lycka! Hoppas bara att man kan hålla sig på toppen nu ett tag och får fortsätta njuta av livet. Hoppar runt på  små moln just nu :)



Nu ska jag och min träningsvärk efter en dag fylld av träning gå och hälsa på en trevlig vän! Imorgon ska jag till en ny snubbe som ska kolla min kropp. Han är både massör, kiropraktor och akupunktör. Intressant :) Han var något till men det minns jag inte och antagligen var det nog inte så viktigt då? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback